Czapel
Administrator
Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 464
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Myślenice
|
Wysłany: Sob 20:42, 24 Cze 2006 Temat postu: Regulamin |
|
|
Regulamin klanu „Nieśmiertelni” - By - Phasi
I. Wstęp
II. Postanowienia Ogólne
III. Rekrutacja
IV. Liga
V. Postanowienia Końcowe
I. WSTĘP
Klan „Nieśmiertelni” został założony w październiku 2005 roku z założeniem wywalczenia sobie stałego miejsca w rozgrywkach Ligii Klanów. Celem klanu jest występowanie w rozgrywkach LK, walka o jak najwyższe lokaty oraz prestiż w społeczności Managerzone.
II. POSTANOWIENIA OGÓLNE
§ 1
Władze klanu
1. Na czele klanu stoi kapitan. Kapitan:
1.1 posiada władzę absolutną, a jego decyzje są niepodważalne
1.2 dba o sprawy klanu i reprezentuje go na forum Ligi Klanów
1.3 dba o wygląd i treść oraz administruje na forum klanu „Nieśmiertelni”
1.4 wyznacza po każdej zakończonej edycji, po konsultacjach z Radą Klanu, skład I drużyny
1.5 wyznacza, po konsultacjach z Radą Klanu skład reprezentacji klanu do każdej rundy turnieju Ligi Klanów i dba o prawidłowy przebieg danej rundy (m.in. zamieszczając informację o mającym się odbyć meczu LK w GB drużyn biorących udział w meczu, na stronie [link widoczny dla zalogowanych])
1.6 przyznaje status członków Rady Klanu
1.7 jest instancją odwoławczą i mediatorem w konfliktach oraz przypadkach braku konsensusu wśród członków klanu
2. W przypadku absencji kapitana lub jego niezdolności do sprawowania funkcji, władzę w klanie przejmuje zastępca kapitana. Za zgodą kapitana, zastępca może przejąć część lub całość obowiązków sprawowanych przez kapitana, na określony czas lub bezterminowo.
3. Od dnia 1 lipca 2006 zostaje powołana Rada Klanu.
3.1 Skład Rady Klanu:
a) kapitan
b) zastępca kapitana
c) trzech członków klanu wybieranych raz na każdą nową edycję Ligi Klanów, najpóźniej do ostatniego dnia tygodnia przed oficjalnym podaniem składu klanu na nową edycję Ligi Klanów, kolejno według następujących kryteriów:
- wysokość ligi
- ilość napisanych postów na forum „Nieśmiertelnych”
- ilość rozegranych spotkań w poprzedniej edycji LK w I zespole „Nieśmiertelnych”
3.2 Rada Klanu:
a) konsultuje i doradza kapitanowi w sprawie składu I reprezentacji
b) konsultuje i doradza kapitanowi w sprawie składu drużyny przed każdym meczem w Lidze Klanów
c) pełni rolę opiekunów forum i pomaga kapitanowi oraz zastępcy w sprawowaniu funkcji, m.in. opiniując w sprawie kar i nagród, usunięcia drużyny z klanu czy pomagając w utrzymaniu kulturalnego zachowania na forum.
§ 2
Obowiązki Klanowicza
1. Każdy członek klanu musi wykazywać się kulturą osobistą.
2. Każdy członek klanu musi przynajmniej raz na 2 tygodnie zalogować się na forum.
3. Każdy klanowicz wyznaczony do rozgrywania meczów Ligi Klanów musi wysyłać i przyjmować wyzwania. Klanowicz, który w ciągu jednej edycji LK dwukrotnie nie przyjmie lub nie wyzwie rywala na mecz Ligi Klanów jest usuwany z klanu automatycznie.
4. Każdy członek klanu ma obowiązek aktywnie uczestniczyć w życiu klanu, poprzez wypowiedzi na forum (http://niesmiertelni.fora.pl )
5. Każdy członek klanu musi bezwzględnie podporządkować się władzom klanu.
6. Każdy klanowicz powinien dbać o dobre imię klanu, aktywnie promując go w społeczności Managerzone.
§ 3
Przywileje Klanowicza
1. Każdy członek klanu może posługiwać się herbem, barwami i nazwą klanu.
2. Każdy członek ma prawo wyrażania dowolnej, nie kolidującej z regulaminem, opinii na forum klanu.
3. Każdy członek klanu ma prawo walczyć o występy w I składzie „Nieśmiertelnych”.
4. Każdy członek klanu ma prawo do uczestniczenia w turniejach wewnątrz klanowych i reprezentowania klanu „Nieśmiertelni” na zewnątrz.
5. Każdy członek klanu może zrezygnować z uczestnictwa w klanie, w momencie ukończenia rozgrywek danej edycji LK, lub w dowolnym czasie za zgodą władz klanu.
6. Każdy członek klanu ma prawo do sprawowania funkcji w Radzie Klanu
§ 4
Zakazy
1. Członek klanu „Nieśmiertelni” nie może należeć jednocześnie do żadnego innego klanu uczestniczącego w Lidze Klanów.
2. Zabranie się działania na szkodę klanu i grających w nim drużyn, w tym przekazywania informacji o zawodnikach, drużynach bądź taktyce klanu innym drużynom bądź klanom grającym w danej edycji w tej samej grupie Ligi Klanów. Za każde takie działanie kapitan, po konsultacjach z Radą Klanu może ukarać takie zachowania żółtą kartką.
III. REKRUTACJA i SKŁAD
§ 1
Rekrutacja
1. Członkiem klanu może zostać każdy, kto posiada aktywną drużynę piłkarską na stronie [link widoczny dla zalogowanych]
2. Członkiem klanu powinna być osoba pełnoletnia, z wyjątkiem sytuacji gdy jej zachowanie wskazuje na to że za taką może być traktowana.
3. Rekrutacja członków klanu przeprowadzana jest na stronie [link widoczny dla zalogowanych]śmiertelni.fora.pl w specjalnie założonym temacie.
4. Przyjęcie do klanu odbywa się poprzez zaakceptowanie nowej osoby przez kapitana i Radę Klanu (lub przez kapitana rezerw w przypadku drużyny aspirującej do drużyny rezerw klanu)
§ 2
Prawo do uczestnictwa
1. Członkiem klanu nie może zostać drużyna, która w danym momencie uczestniczy, bądź uczestniczyła przez poprzednią cześć sezonu, w innym klanie grającym w Lidze Klanów
§ 3
Skład drużyn klanu
1. Skład I drużyny klanu wyznaczany jest przez nową Radę Klanu na czele z kapitanem, najpóźniej do dnia oficjalnego ogłoszenia składu reprezentacji klanu na następną edycję LK na stronie [link widoczny dla zalogowanych] w specjalnie do tego założonym temacie.
2. Skład drużyny rezerw ustalany jest przez kapitana oraz zastępcę kapitana drużyny rezerw, najpóźniej do dnia oficjalnego ogłoszenia składu reprezentacji drużyny rezerw na następną edycję LK na stronie [link widoczny dla zalogowanych] w specjalnie do tego założonym temacie.
IV. Liga Klanów
§ 1
Mecze w Lidze Klanów
1. Kapitan lub jego zastępca, po konsultacjach z Radą Klanu podają skład na kolejną rundę LK najpóźniej do piątku poprzedzającego mecz LK, do godziny 24.00.
2. Goście podają skład najpóźniej do soboty do godziny 24.00
3. Gospodarze, po dobraniu par przez kapitana, po konsultacjach z zastępcą i Radą Klanu, podają pełne zestawienie meczy najpóźniej do poniedziałku do godziny 24.00.
4. Gospodarze mają czas na wysłanie wyzwań do swoich przeciwników najpóźniej do wtorku, do godziny 12.00.
5. Goście mają czas na przyjęcie wyzwań do środy, do godziny 12.00.
6. Drużyna grająca mecz w LK, ma obowiązek rozegrania go w najsilniejszym zestawieniu.
§ 2
Kary
1. W przypadku braku wysłania wyzwania na mecz LK drużyna klanowa otrzymuje od kapitana żółtą kartkę.
2. W przypadku braku przyjęcia wyzwania na mecz LK drużyna klanowa otrzymuje od kapitana żółtą kartkę
3. W przypadku nie zgłoszenia braku otrzymania wyzwania ze strony gospodarzy meczu Ligi Klanów, w specjalnie do tego założonym temacie na stronie http://niesmiertelni.fora.pl do wtorku do godziny 18.00, drużyna klanowa otrzymuje od kapitana żółtą kartkę.
4. W przypadku nie zgłoszenia braku przyjęcia naszego wyzwania na mecz Ligi Klanów ze strony gości, w specjalnie do tego założonym temacie na stronie http://niesmiertelni.fora.pl do środy do godziny 18.00, drużyna klanowa otrzymuje od kapitana żółtą kartkę.
5. Każde dwie żółte kartki oznaczają czerwoną. Drużyna która otrzymała czerwoną kartkę zostaje automatycznie odsunięta od możliwości rozgrywania meczów Ligi Klanów, a po konsultacjach kapitana z Radą Klanu może zostać usunięta ze składu klanu „Nieśmiertelni”
V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
§ 1
Postanowienia tego regulaminu wchodzą w życie po opublikowaniu na stronie: [link widoczny dla zalogowanych] oraz na forum http://niesmiertelni.fora.pl w specjalnie do tego założonym temacie, jednak nie później niż 1 lipca 2006 roku.
Wszelkie prawa do kopiowania zastrzeżone, kopiowanie grozi grzywną, a nawet pozbawieniem wolności do 5 lat. - No copy by phasi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Czapel dnia Sob 21:11, 24 Cze 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|